Sinan Korkmaz

Hikaye Oku: “Mısırların Arasında”

Hikaye

Hikaye: Ateşlendiğim gece biraz uyuyup biraz uyanıyordum. Ter, sıcaklık, halsizlik tam da teşhis için doktorun duymak istediği şeyler. Öğrenciyim ben. Üniversite son sınıf. Ziraat mühendisi olacağım ama mesleğimi yapmayacağım. Alakasız bir iş tutacağım. Bugün çarşıda rüzgar aldım galiba. Bu hastalık onun eseri. Az önceki rüyam ne güzeldi. Yürüyerek bu halimle çıktım evden gece ortasında. Yükseldim yerden il sınırının batısına. Kesildi derler ya hani ayaklarım. Öyle oldu işte. Bir anda güneş doğdu. Sanki reklam filmi çekiliyor da ben oynuyorum. Nerde o günler… Aşk Hikayeleri

Batı karadenizden egeye doğru ilerliyorum. Nice bahçelerden, nice tarlalardan geçiyorum. Bazen vücudumdaki ateş iyice yükseliyor. Bazen kalp atışı duyuyorum. Durmak bilmeyen bir uçuş var ama yerden bir metre yükseklikte devamlı. Nasıl keyif alıyorum. Güneş sol taraftan geliyor ısıta ısıta. Sanki sıcak değilim ya. Bir de onun ısısı. Eşofmanlarla uçuyorum. Uçuyorum ancak bir yere filan çarpmadan, güzelce, yumuşak yumuşak. Nasıl keyif alıyorum oh desem dolmaz. Aşk Hikayeleri

Yolculuğun nerde biteceğinide görüyorum rüyada. Karşıdan da aynı şekilde bir kız geliyor. Onun yolu daha kısa. İl dışına çıkmıyor. Güzel mi güzel. Sarışın mı sarışın. Uzun tarlalardan, serin ovalardan, yeşil tepelerden geçiyorum. Dümdüz bir ege iline vardım. Beni bekleyen prenses de mısırların arasında yerini almış. Başı yerde, kulağında çiçek. Mis gibi lavanta kokuyor. Son bir kilometreye yaklaştım. Az daha yükseldim ki beni net görsün. Son yirmi metredeyiz. Kaldırdı elini. Uzun mısırların arasında gördüm onu. Düz bi şekilde indim yanına. Gülerek baktık ve sarıldık birbirimize. Bedenimiz sımsıcak oldu. Çöktük yere. öykü

Boş gelmemiş, yerde çanta, termos ve kahvaltılık bir şeyler. Bekle dedim. Döndüm arkamı, belimden çakımı çıkardım bir kaç kök mısırı kestim ve yere yatırdım. Bari rahat oturalım dedim Gülümsedi prenses. Tekrar oturduk. Örtü var dedi. Onu da getirmiş, ne ince fikirli bir kız bu. Elli sene öncesinden tanışıyormuş gibi gülüşe gülüşe sarıldık tekrardan. Nasıl seviyorum tarifi yok. O da öyle. Güneş yükseliyor bir yandan, aman bize ne…

Etrafımızda binlerce muhafız. Belimde tabanca, bıçak karşımda yarim. Ta nereden gelmişim kim tutar bizi? Dünyanın en güzel sofrası sevdiğinle oturduğun sofradır. Çektik besmeleyi. Yedik çöreği. Çayların biri doluyor biri boşalıyor. Burnumda lavanta kokuları. Bir motor sesi duyuldu. İlerki yoldan geçti ve gitti. Bize epey uzak. Uçarken gördüm. Rahatız, rahatsız edebilecek kimse yok. Kahvaltıyı bitirdik de aşkımız bitmedi. Nasıl bakıyoruz birbirimize. Nasıl mutluyuz… Uzak yollardan geldim ama hiç yorgun değilim. Ona rağmen prenses dedi ki yatcan mı kucağıma..? Cevap bile vermedim uzandım. Elleriyle yüzümü tuttu. Sürekli bana bakıyordu. öykü

Aşkın en tiz frekansları bizim için titriyordu. Melekler çekildi oradan. Aşıkları onlar bile rahatsız etmez ya hani. Derin derin baktım güzel yüzüne. Ya gelecekti benle yada ben onla gidecektim. O sıcaklığı kaybetmek aptallıktır artık. Kalktım ve oturdum. Ne yapıyoruz şimdi dedim. Hiç dedi. Bugünü defalarca yaşamaya var mısın dedim. Nasıl istersen dedi. Tuttum ellerinden, uçacağız dedim tamam dedi. Aşk Hikayeleri

Nereye diye sormadı. Önce onlara uçtuk. Odasına girdik. Valizini aldık. Evdekileri ikna ettik. Yükseldik ve bize doğru yol aldık. Uzun yollardan, derin vadilerden geçtik. Saatler sürdü uçuşumuz. Nihayet bize geldik. Anne dedim bak bu kız benim karım artık. Kadın şaşırdı kaldı. Girdik odamıza. Eşyaları yerleştirdik. Akşam oldu. Hava kararmaya başladı. Ezan sesiyle gözlerimi açtım. Atletim sırılsıklamdı. Nasıl uyumuşum. Gecenin sabahından öğlenin akşamına kadar. öykü

Yorgundum, ateşten yanıyordum ama rüyamın bittiğine hiç üzülmedim. Elli senelik aşkı saniyelere sığdırdım. Bu yetti bana. Aşk Hikayeleri

SON

Sinan KORKMAZ – DÜZCE

Hikaye, hikaye oku, öykü, masal, Aşk Öyküleri, Aşk Masalları, Aşk Hikayeleri, Aşk,

Gülten AJDER

Kitap okumayı seven insanlar daha zeki ve daha başarılı olurlar. Bende bu yüzden kitap okumayı sevdirmek istedim bu site ile. Gizli kalmış bütün bilgilerin kitaplarda saklı olduğuna inandığımdan, kültür seviyemizi yükseltmek, bilgi hazinemizi daha da zenginleştirmek, gizli yeteneklerin ortaya çıkmasına destek olabilmek için, okusun yazsın benim ülkemin insanları diye bir işin ucundan tutmak isteyen birisiyim.